Založ si blog

Archív: máj, 2010

Nedeľná chvíľa poézie

Do nedeľnej chvíle poézie som vybral báseň od Rabindranátha Thákura. Ó, ŠIALENEC nádherne opitý; ak kopeš do dverí a verejne robíš zo seba blázna; ak si cez noc vyprázdniš vak a lúskaš prs- tami nad opatrnosťou; ak chodíš po čudných cestách a hráš sa s márnymi vecami, nestaráš sa ani o rým, ani o zmysel. Ak napínaš plachty pred búrkou a lámeš veslo na dvoje, […]

Pokračovanie článku

Moja naj kniha

Moja naj kniha je názov ankety, ktorá teraz prebieha zásluhou STV 2 a ďalších partnerov. Bližšie podrobnosti si môžte prečítať na internetovej stránka mojanajkniha.sk. Nájdete tu 100 kníh, z ktorých si môžte vybrať tú svoju naj a elektronicky alebo vo vybraných kníhkupectvách hlasovať. Táto anketa ma zaujala, pretože knihy sú mojím koníčkom. Myslím, že medzi […]

Pokračovanie článku

Nedeľná chvíľa poézie

Do nedeľnej chvíle poézie som vybral niečo z tvorby Hermanna Hesseho, môjho obľúbeného spisovateľa. Verše preložil Július Lenko. Pieseň lásky Ty srnka si, ja jeleň som, ty slnce si, ja sneh a srieň, ty vtáča si, ja mocný strom ta deň si a ja večný sen Za noci z mojich spiacich úst vták pestroperý vyletí. Má jasný hlas, tak dnu ho pusť, najkrajšie piesne lásky v […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 174
Celková čítanosť: 455644x
Priemerná čítanosť článkov: 2619x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy